donderdag 13 december 2012

Rudolph the red nosed reindeer

Leuke uitdaging weer deze week. France een van
de designers van Stampotique vind het zo jammer dat
veel van onze mooie stempels in deze periode in de kast blijven liggen
dat zij bedacht: maak een kerstkaart met een stempel
die geen kerststempel is.
Ik keek eens langs het rijtje stempels en toen mijn oog op
deze stempel viel schoot gelijk het liedje in mijn hoofd:
Rudolph the red nosed reindeer.
 
Nice challange again this week. France, one of the designers at
Stampotique, said: Make a Christmas card with
non traditional stamps. When I saw this stamp I
immediately had to think on:
Rudolf the red nosed reindeer.
 

14 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstkaart Coby, geweldig idee die rode neus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal super geworden Coby, ik vind hem prachtig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Coby.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat grappig Coby, heel erg lief en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So great... Coby. Giggles. then right out laughs.
    Thank you for joining us this week at Stampotique Designers Challenge.
    xx
    Sarinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha wat een leuke humor is dit!! Hoe kom je erop ... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is genius! Love his nose being the only colour on him.
    Thanks for playing along with us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is so sweet.thanks for sharing your creation over at SDC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. his furry red nose is just perfect. Thanks for joining us at Stampotique Designer's Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, heel grappig. Nu snap ik wat werken met Stampotique zo leuk maakt.
    Groetjes,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!